Por në vend që të fokusohen në buxhetin bazë dhe menaxhimin e kredisë, kurset e financave në institucionin elitar zviceran mësojnë krijimin e pasurisë, filantropinë, biznesin familjar dhe menaxhimin e trashëgimisë.

“Fakti që ne mund të trajnojmë liderë të ardhshëm na jep privilegjin për të parë konceptin e kurseve,” tha Bernhard Gademann, president i shkollës. “Të gjithë duhet të dinë për normat e interesit, inflacionin, portofolet e kapitalit, askush nuk e mëson këtë,” thotë ai.

Në një nga kurset më të njohura, që mbulon krijimin e pasurisë dhe financat, studentët menaxhojnë portofolet hipotetike prej 1 milion dollarësh. Më pas, ata marrin disa vendime për menaxhimin e tyre dhe i prezantojnë rezultatet e tyre në bordin virtual të një zyre familjare (d.m.th. kompani private të krijuara nga familje të pasura për të menaxhuar investimet e tyre).

Diskutimet në klasë, për nxënësit e moshës 12-18 vjeç, variojnë nga klasa të ndryshme të aseteve deri te rreziku kundrejt shpërblimit dhe fuqia e përzierjes.

“Shumë shpesh, tema të tilla hiqen nga kurrikulat tradicionale sepse ato konsiderohen ‘jo akademike’,” tha Gademan. “Megjithatë, këto ide kuptohen lehtësisht pasi mësohen gradualisht, si konceptet që mësohen në matematikë, biologji dhe lëndë të tjera.”

“Është vërtet e rëndësishme të kuptojmë dinamikën, implikimet dhe pse është e rëndësishme sepse prek çdo aspekt të jetës sonë të përditshme”, tha Gademan. Të gjitha këto janë të ndërlidhura dhe krijimi i pasurisë nuk duhet të injorohet”.