BotëTech & Auto

​Google vendos modalitetin AI në motorin e kërkimit

Google po përgatitet të lëshojë publikisht mjetin e tij të motorit të kërkimit AI Mode për herë të parë.

Kompania njoftoi sot se “një përqindje e vogël” e njerëzve në SHBA do të fillojnë të shohin një skedë AI Mode në Google Search “në javët e ardhshme”, duke i lejuar përdoruesit të testojnë chatbot me qendër kërkimin jashtë mjedisit eksperimental të Labs Google, raporton KosovaPress.

Ndryshe nga platformat tradicionale të kërkimit që ofrojnë një mur rezultatesh URL bazuar në pyetjen ose përshkrimet që ka futur një përdorues, Modaliteti AI Google do t’u përgjigjet pyetjeve me një përgjigje të krijuar nga AI bazuar në informacionin brenda indeksit të kërkimit Google.

Kjo gjithashtu ndryshon nga Përmbledhjet e AI tashmë të disponueshme në Google Search, të cilat vendosin një përmbledhje të informacionit të krijuar nga AI midis kutisë së kërkimit dhe rezultateve të uebit.

Modaliteti AI do të vendoset nën skedën e tij të dedikuar që do të shfaqet së pari në rreshtimin e skedës “Kërko”, në të majtë të skedave “Të gjitha”, “Imazhe”, “Video” dhe “Blerje”. Është përgjigjja e Google për motorët e kërkimit të bazuar në modele të mëdha gjuhësore si Perplexity dhe veçoritë e kërkimit ChatGPT të OpenAI. Këto modele të inteligjencës artificiale specifike për kërkimin janë më të mirë në qasjen në ueb dhe të dhëna në kohë reale sesa chatbot e rregullt si Gemini, të cilat duhet t’i ndihmojnë ata të ofrojnë përgjigje më të përshtatshme dhe më të përditësuara.

Google po heq gjithashtu listën e pritjes për përdoruesit e Labs në SHBA për të testuar modalitetin AI, duke lejuar më shumë njerëz të zgjedhin për të provuar funksionin e Kërkimit përpara se ai të bëhet gjerësisht i disponueshëm.

Modaliteti AI është përditësuar me aftësi të reja, duke përfshirë një veçori që do të ruajë kërkimet e kaluara në një panel të ri në anën e majtë, duke i lejuar përdoruesit të rishikojnë temat ose të bëjnë pyetje pasuese pa filluar një bisedë të re.

Kartat vizuale dhe të klikueshme për produktet dhe vendet gjithashtu kanë filluar të shfaqen tani në modalitetin AI, duke ofruar informacione si orët e hapjes, rishikimet dhe vlerësimet për bizneset, dhe imazhet, inventarin, detajet e transportit dhe çmimet në kohë reale për produktet e blera.

Related Posts