Ministrja e energjisë, minierave dhe burimeve minerale, Sanja Bozhinovska, nënshkroi një
Memorandum Bashkëpunimi me Fakultetin e inxhinierisë mekanike në Universitetin e Shën.
Kirili dhe Metodi" në Shkup, me qëllim forcimin e lidhjeve ndërmjet institucioneve, hapjen e mundësive të reja për studentët dhe promovimin e mësimdhënies praktike. Dokumenti u nënshkrua nga ministrja Bozhinovska dhe dekani i Fakultetit, prof. Dr. Zlatko Petreski.
Ky Memorandum krijon kushte për praktika studentore në Ministri, pjesëmarrje të përbashkët në projekte, si dhe organizimin e punëtorive, trajnimeve dhe konferencave. Përveç kësaj, dokumenti hap rrugën për bashkëpunim afatgjatë në fushat e energjisë, inxhinierisë mekanike dhe inovacionit, si dhe përfshirje më të madhe të studentëve në proceset që formësojnë të ardhmen e sektorit të energjisë.
‘Qëllimi ynë i përbashkët është që inxhinierët e rinj të fitojnë sa më shumë përvoja të botës reale gjatë studimeve të tyre. Dyert e Ministrisë janë të hapura për ta – përmes praktikave, projekteve dhe dialogut, ne duam të krijojmë breza që do të jenë të gatshëm t'u përgjigjen sfidave të së ardhmes energjetike’, tha ministrja Bozhinovska.
Dekani i Fakultetit të inxhinierisë mekanike, Prof. Dr. Zlatko Petreski theksoi rëndësinë e një hapi të tillë, duke theksuar se ky është një shtysë e fortë për fakultetin dhe studentët, të cilët tani do të kenë më shumë mundësi për përmirësim praktik të njohurive.
Me rastin e fillimit të vitit akademik, në Fakultetin e inxhinierisë mekanike u mbajt një orë mini- akademike, në të cilën ministrja Bozhinovska pati mundësinë të takohet dhe të bisedojë me studentët. Studentët përshkruan pritshmëritë e tyre për studimin, çfarë do të dëshironin të përmirësonin në pjesën praktike të mësimdhënies dhe se si institucionet mund t’i ndihmojnë ata të angazhohen më lehtë në tregun real të punës. Studentët ndanë hapur ide dhe sugjerime dhe ministrja theksoi gatishmërinë e Ministrisë për t'u ofruar atyre më shumë mundësi praktike, praktika dhe pjesëmarrje në projekte. Ajo i inkurajoi ata të jenë aktivë dhe të përdorin çdo hapësirë që u ofrohet për njohuri praktike, por edhe për të shprehur idetë dhe pritshmëritë e tyre.
‘Vota juaj ka rëndësi – ju jeni shtytësit e ardhshëm të energjisë dhe zhvillimit industrial, dhe detyra jonë është t'ju japim hapësirën për t'u rritur dhe për të krijuar,’ theksoi Bozhinovska.
Ministrja Bozhinovska shprehu kënaqësi të veçantë për faktin se në Fakultetin e inxhinierisë
mekanike një numër në rritje i vajzave po shohin të ardhmen e tyre dhe po zgjedhin drejtimet inxhinierike. Ajo theksoi se shembuj të tillë janë dëshmi se stereotipet në arsim dhe profesione po kapërcehen, dhe gratë e reja janë gjithnjë e më aktive në fushën e teknologjisë dhe energjisë.
‘Jam veçanërisht e kënaqur që gjithnjë e më shumë vajza po zgjedhin të bëhen pjesë e inxhinierisë mekanike dhe energjisë – është një sinjal i fortë se e ardhmja është në duart e brezave të rinj që do të sjellin energji të re dhe perspektiva të barabarta", tha ministrja.
Me këtë memorandum, Ministria dhe Fakulteti i inxhinierisë mekanike po hapin një kapitull të ri në bashkëpunim të përbashkët, i cili duhet të rezultojë në mbështetje të fuqishme për arsimin, inovacionin dhe zhvillimin e qëndrueshëm në vend.
Ministria e energjisë, minierave dhe burimeve minerale e ka ndërtuar vazhdimisht bashkëpunimin e saj me komunitetin akademik, sepse është investimi në personel të ri që është më i rëndësishmi dhe vetëm me një angazhim të tillë mund të mbajmë inxhinierë të rinj në vend dhe të ndërtojmë një gjeneratë të re ekspertësh që do ta çojnë energjinë përpara.
Përveç memorandumit me Fakultetin inxhinierisë mekanike, Ministria tashmë ka krijuar një
partneritet me Fakultetin e inxhinierisë elektrike dhe teknologjive të informacionit (FEIT),
Fakultetin e shkencave të informacionit dhe inxhinierisë kompjuterike (FINKI), si dhe me
Universitetin "Goce Dellçev" në Shtip. Përmes këtyre bashkëpunimeve krijohen kushte që studentët të fitojnë më shumë njohuri praktike, mundësi për kërkime dhe përfshirje të drejtpërdrejtë në projekte zhvillimore.