Fakulteti Pedagogjik “Shën Klimenti i Ohrit” në Shkup shënon tri dekada punë në arsimin e lartë, megjithëse mund të flasim për një vazhdimësi më të gjatë se shtatë dekada, që nga Maqedonia e pasluftës, nga themelimi i Shkollës së Lartë Pedagogjike në vitin 1947 në Shkup. Falënderime për të gjithë ata që ndër vite i kanë përgatitur mësimdhënësit e ardhshëm dhe për ata që më pas kanë ushtruar profesionin e mësuesit në Maqedoni dhe kanë vënë themelet e shtetit, tha ministrja e Arsimit dhe Shkencës, Prof. Dr. Vesna Janevska, në Akademinë Solemne me rastin e jubileut.
„Arsimi cilësor bazohet në mësimdhënës të mirë. Mund të keni programet më të mira mësimore dhe klasa të pajisura me mjete bashkëkohore, por nëse nuk ka mësues të mirë që t’i gjallërojë ato, nuk ka arsim cilësor. Prandaj, Fakulteti Pedagogjik ka rol të pazëvendësueshëm si institucion arsimor”, theksoi Janevska.
Në kuadër të fakultetit funksionojnë tre institute: për arsimin parashkollor, për grupin klasor dhe për bibliotekari, ndërsa realizohen studime të ciklit të parë, të dytë dhe të tretë.
Ministrja Janevska theksoi se për realitetin e ri, të formësuar nga transformimi digjital dhe inovacionet teknologjike, janë të nevojshëm mësimdhënës që në moshën e hershme të fëmijërisë të vendosin themele të forta për të mësuarit, njohuritë, të menduarit, si dhe për aftësi të tjera sociale, të cilat më pas, gjatë procesit edukativo-arsimor, do të zhvillohen dhe avancohen.
“Reformoni programet ekzistuese. Bordi i akreditimit do t’ju mbështesë dhe bordi i vlerësimit do t’ju ndihmojë të identifikoni sfidat. Të gjithë segmentet e sistemit arsimor duhet t’i përmirësojmë shpejt, nëse duam të rrisim cilësinë. Duhet të përforcojmë kapacitetet e edukatorëve dhe të mësimdhënësve të grupit klasorë, ndërsa Fakulteti Pedagogjik duhet të përfshihet në procesin e trajnimit dhe zhvillimit të tyre profesional”, theksoi ministrja.
Gjatë panel diskutimit organizuar me rastin e jubileut, ministrja Janevska u shpreh se arsimi ynë në tërësi ka hapësirë për përmirësim, dhe për këtë qëllim në rrjedhë janë reformat që përfshijnë edhe ndryshimin e programeve mësimore dhe trajnime për mësimdhënësit.
“ Fëmijët tanë nuk janë më pak të aftë se bashkëmoshatarët e tyre evropianë për të qenë në fund të tabelave të testeve ndërkombëtare. Kjo është arsyeja pse ne do ta zgjasim kohën ata e kalojnë në shkollë, dhe kjo do të shfrytëzohet për të zhvilluar njohuri dhe aftësi të krahasueshme me ato që kanë nxënësit në Evropë. Për t’i përgatitur mësimdhënësit që të kalojnë nga ligjërues të thjeshtë të fakteve në udhëzues dhe partnerë në procesin e të mësuarit, ata do të ndjekin trajnime të nevojshme, përfshirë edhe për lexim me kuptim”, theksoi Janevska. Për t’i përgatitur mësimdhënësit që të kalojnë nga ligjërues faktesh në udhërrëfyes dhe partnerë në të mësuar, do të ndjekin trajnimin e nevojshëm, duke përfshirë edhe leximin me kuptim”, theksoi Janevska.
Po përgatiten koncepte të reja për arsimin e mesëm gjimnaz dhe atë artistik, pas të cilave do të pasojnë programe mësimore të reja, tekste mësimore të reja, programe të reja provimesh për maturën shtetërore, dhe kur të mblidhen përvojat, do të miratohet Ligj i ri për Arsimin e Mesëm. Në arsimin e lartë, i cili ka efikasitet të ulët të matur mbi bazën e kalueshmërisë dhe përfundimit në kohë të studimeve, do të forcohen mekanizmat për sigurimin e cilësisë sipas standardeve evropiane, përmes avancimit të agjencive të vlerësimit dhe të akreditimit, ndërsa universitetet duhet të përqendrohen në përmirësimin e relevancës së programeve studimore.


















